03/03/2015

Palaute-Baron

Palaute-Baron – sähköinen palautejärjestelmä

Palaute-Baronilla saat yhteydenotot verkkosivuilta suoraan CRM-myynninohjausjärjestelmään.

NetBaron Aurinkopalvelu®-sovellusperhe mahdollistaa kotisivu- ja yhteydenottolomakkeiden integroimisen myyntiyhteydenottojen ohjaamiseksi CRM-myynninohjausjärjestelmään. Tämä helpottaa yhteydenottojen hallintaa erityisesti, kun myynti tapahtuu usealla paikkakunnalla tai usean myyjän voimin. Lomakkeisto on muokattavissa ja räätälöitävissä jokaisen yrityksen perusmyyntitarpeita vastaavaksi.

Palaute-Baronin avulla lomakkeelle syötetty asiakastieto voidaan siirtää sähköisesti asiakasrekisteriin tai Kontakti-Baroniin jatkotoimenpiteitä varten. Myyntiprosessin aikana syntynyttä asiakastietoa ei ole järjestelmän käytön kannalta välttämätöntä perustaa asiakasrekisteriin, mikäli asiakkaalle ei tehdä tarjouksesta esim. myyntitilausta.

Ominaisuuksia
  • Palautteelta voidaan tehdä kalenterivaraus 
  • Palautteelta voidaan luoda Kontakti
  • Kotisivupalautteessa näkyy asiakkaan täyttämät asiakas- ja yritystiedot sekä vapaakentät. Tietoja voidaan vapaasti muokata.
  • Asiakas voidaan luoda palautteelta asiakasrekisteriin

Tilaa testitunnukset