MYYNNINOHJAUS
Asiakkuudenhallinta (CRM)-järjestelmä
Ohjaa yhteydenotot verkosta suoraan asiakkuudenhallinta-järjestelmään. Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä asiantuntijaamme 029 000 9015 tai myynti@netbaron.fi
Ohjaa yhteydenotot verkosta suoraan asiakkuudenhallinta-järjestelmään. Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä asiantuntijaamme 029 000 9015 tai myynti@netbaron.fi
NetBaron® auttaa sinua tehostamaan myynnin ja markkinoinnin yhteydenottojen hallintaa sekä asiakasviestintää. Voit ohjata kotisivu- ja yhteydenottolomakkeiden yhteydenotot suoraan myynninohjausjärjestelmään. NetBaron on paljon muutakin kuin pelkkä asiakkuudenhallintajärjestelmä – yhden kirjauksen periaatteella automatisoit ja tehostat myynnin lisäksi koko yrityksenne liiketoimintaa.
NetBaron toimii yhden kirjauksen periaatteella ja kerran syötetty tieto on helposti hyödynnettävissä eri sovellusten välillä. Esimerkiksi kotisivuilla täytetty yhteydenottopyyntö voidaan ohjata suoraan asiakkuudenhallinta-järjestelmään.
Automatisoi usein toistuvat työt ja vähennä inhimillisten virheiden mahdollisuutta. Saat lisäksi enemmän aikaa keskittyä toiminnan kehittämiseen. Automatisointi vapauttaa resursseja ja keventää yrittäjän ja henkilöstön tehtäväkuormaa.
NetBaronilla voidaan säästää kymmenen työntekijän organisaatiossa yhden henkilön palkkakulut. Automatiikan ansiosta voidaan säästää jopa 2/3 kirjanpidon manuaalisesta työstä, kun sekä yritys että tilitoimisto hyödyntävät automatiikkaa. Pilvipalveluna internetselaimella toimivat sovellukset ovat käytössä 24/7 ilman erillisiä ohjelmisto- tai laiteasennuksia, laiteinvestointeja tai ohjelmistojen ylläpitoa.
Myynniohjauksen sovelluksiin sisältyy mm. yhteydenotto kotisivuilta suoraan asiakkuudenhallinta (CRM)-järjestelmään, sähköiset viestintä ja kontaktointisovellukset sekä resurssikalenterit
Tiedota nopeasti asiakkaillesi tekstiviestein tai sähköpostilla - voit lähettää henkilökohtaisia tai julkisia massapostituksia yrityksen puolesta Viesti-Baronilla.
Anna asiakkaidesi varata puolestasi ajat netissä. Integroidut varauskalenteriominaisuudet helpottavat mm. tapaamisten, ajanvarausten ja tilavarausten hallintaa. Liittämällä omille kotisivuille valmiin lomakepohjan, toteutat täydellisen ajanvarausjärjestelmän esim. ravintolaan, kampaamoon tai huoltoon. Voit laajentaa ajanvaraustietojen siirtymistä ja yhdistymistä Outlook-, Office 365- ja Google-kalentereiden kanssa. Näin merkinnät eri kalentereissa ovat aina ajan tasalla kaikissa päätelaitteissa ja kulkevat mukanasi minne ja milloin vain.
Palvele asiakastasi tehokkaasti, kun tiedot siirtyvät automaattisesti verkkosivuilla täytetyllä lomakkeella suoraan myynninohjausjärjestelmään.
Kassa-Baron tuo mukaan perinteisen kassajärjestelmän ominaisuudet selainpohjaisesti. Kassatapahtumariviksi voidaan tuoda mikä tahansa laskutusjonossa oleva myyntitapahtuma ja käsitellä se kassatyyppisesti loppuun, esimerkiksi integroidun maksupäätetapahtuman ja pankkikortin avulla. Reaaliaikainen kassavirtojen tarkastelu ja raportointi onnistuu, vaikka kassat olisivat eri toimipisteissä tai paikkakunnilla.
Lasku-Baronilla hoituu laskujen luominen kätevästi. Lasku kuittautuu maksetuksi automaattisesti pankkiyhteyden kautta viitenumerolla. Laskuja voidaan luoda käsin tai poimimalla laskutusjonosta syntyneistä tapahtumista muissa sovelluksissa. Laskusta voidaan myös luoda hyvityslasku, maksumuistutukset ja korkolasku sekä siirtää tarvittaessa perintään.
Suomessa ja EU-alueella toimivien hajautettujen konesalipalveluiden käytettävyys on 24/7 periaatteella. Käyttökatkoja ei palvelujen tuottamisen aikana synny, koska hajautetun kuormantasauksen ansiosta palvelut ovat käytettävissä myös huoltotoimenpiteiden aikana. Hyvästä toimintavarmuudesta olemme saaneet paljon positiivista palautetta asiakkailtamme ja kumppaneiltamme.