Palaute-Baron – sähköinen palautejärjestelmä
Palaute-Baronilla saat yhteydenotot verkkosivuilta suoraan CRM-myynninohjausjärjestelmään.
NetBaron Aurinkopalvelu®-sovellusperhe mahdollistaa kotisivu- ja yhteydenottolomakkeiden integroimisen myyntiyhteydenottojen ohjaamiseksi CRM-myynninohjausjärjestelmään. Tämä helpottaa yhteydenottojen hallintaa erityisesti, kun myynti tapahtuu usealla paikkakunnalla tai usean myyjän voimin. Lomakkeisto on muokattavissa ja räätälöitävissä jokaisen yrityksen perusmyyntitarpeita vastaavaksi.
Palaute-Baronin avulla lomakkeelle syötetty asiakastieto voidaan siirtää sähköisesti asiakasrekisteriin tai Kontakti-Baroniin jatkotoimenpiteitä varten. Myyntiprosessin aikana syntynyttä asiakastietoa ei ole järjestelmän käytön kannalta välttämätöntä perustaa asiakasrekisteriin, mikäli asiakkaalle ei tehdä tarjouksesta esim. myyntitilausta.
Ominaisuuksia
- Palautteelta voidaan tehdä kalenterivaraus
- Palautteelta voidaan luoda Kontakti
- Kotisivupalautteessa näkyy asiakkaan täyttämät asiakas- ja yritystiedot sekä vapaakentät. Tietoja voidaan vapaasti muokata.
- Asiakas voidaan luoda palautteelta asiakasrekisteriin